19 dagar kvar :)

Igår blev de Maria på dagen vi bakade och var på donkan en allmänt trevlig dag :)
På kvällen passade vi hennes grannars barn när det var färdigt så började vi förfesta med Dennis och Tom.
Kvällen på harrys blev riktigt bra.

När jag vaknade upp imorse kände jag bara att allt var fel, hatar sånna dagar.
Jag försöker räcka till för alla men får inte allt tillbaka, känns som jag alltid ordnar och fixar men vad får jag tillbaka.
INGENTING
Kan någon för guds skull ge mig något som kan få mig på bra humör orkar inte gå och vara ledsen.
Man bär allt inom sig en viss tid sen bara spricker bubblan när den blir för stor, sen börjar man om på samma visa igen. Jaja ni ska slippa höra på mina bekymmer nu, hoppas ni har en bättre lördag än jag.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Älskar dig rebecka innan bubblan sprivker så får du öppna dig och prata ut så slipper du vara så ledsen <3

Älskar dig

2009-12-06 @ 14:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0