Nyår :)

Ett tag sen man hann upptadera bloggen nu, har hänt en massa sedan dess. Den 23 firade jag och älsklingen jul hemma hos mig fick en massa fina saker. Det var jätte trevligt med en massa god mat.
På julaftonsmorgonen körde jag och Dennis hem till honom för att sen fortsätta mot deras stuga och fira jul med hans familj, mycket trevligt med en massa fina julklappar och kuligheter.
På fredagen sen så åkte jag, älsklingen,Tom och Rille in och kollade på Avatar riktigt bra film, nästan hela bio salongen var full så de var skojsigt :)
På lördagen blev de mellandagsrean fick stå i kö för att komma in på elgiganten och köpa tv till Dennis :P Sen blev de hm för jag ville de hihi :)
Nu är jag hos Maria och vill ha onsdag när mina söt nötter kommer :D
Imorgon blir de Nova lund med snyggaste :) hihi

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0