Jag älskar dej <3

Jaha klockan 00:16 inatt så har jag och Dennis varit tsm i 2 år :) tänk vad tiden går när man e lycklig.
Känns som det var igår som du kom till hlm för att träffa mig, kommer aldrig glömma den gången du och tjejerna lura mig och du kom med blommor <3
Dessa två åren har varit helt underbara med dej Dennis du är det bästa man kan tänka sig.
Med dej kan jag vara mig själv till fullo.
Jag har aldrig haft någon pojke som har varit så bra för mig som du är. Du får mig att må bra och gilla mig själv i alla lägen.
Du får mig att skratta när jag är som mest ledsen, du vet precis hur du ska få mig att skratta.
Det jag vill säga är att jag e lyckligast med dej Dennis och ser framemot många år med dej <3<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0