Snart helg :)

Har inte hänt så jätte mycket på sistonde :P I helgen var jag sjuker tur jag hade Dennis hos mig så han tog hand om mig. Vi tog det alltså mest lungt såg på paradise hotel XL annars inget speciellt. I måndes var jag hemma från skolan för att bli riktigt frisk och vi hade ju bara matte så det var rätt lungt, för jag och Maria e så duktiga på de :P hehe
I tisdags var det final i paradise hotel väldigt kul men tråkigt nu att det är slut för då har man inget program att längta efter.
Idag blir det mest till att ta det lungt för att sedan ikväll köra och jobba lite kul kul :)
Längtar till imorgon då jag och Maria tar bilen till Bjuv och sen blir det förhoppningsvis utgång på de, underbart :)
På söndag ska jag även åka på tävling med mina små ungar kul kul :)

Tänk på att ta vara på dem du gillar för du vet inte när det är sista gången du ser dem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0