.

Nu var det ett tag sen jag blogga inte alls bra jue :P
Har inte hänt så jätte mycket, jag har flyttat hem igen vilket e tråk. Saknar mina och Marias sena nätter ihop med film och sing star.
Jag har även gått och blivit sjuk vilket är väldigt jobbigt. Hoppas att jag e frisk till på lördag då älsklingen kommer hit igen.
Ikväll blir det kalas i Tyringe sen blir det väll bara till att slappa, kanske se en film på Voddler :D
Bara för jag lyckades få det gratis väldigt snabbt hehe :P Var max en månad sen jag skicka in min mail adress till dem :)
Förövrigt löngtar jag till den 18 januari när skolan börjar, då är det endast 5 månader kvar till det bästa :D

See Ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0